Job Title:
Customer Support Advisor with German - EnBWJob Description
The Advisor I, Customer Service position interfaces with customers via inbound calls, outbound calls, or through the Internet depending upon client requirements. This position provides customer service support and resolution of routine problems regarding client's product or services.Zakres obowiązków
Wsparcie konsumentów z branży energetycznej poprzez przychodzące połączenia telefoniczne oraz maile.
Zakres tematyki wsparcia: odczyt liczników prądu i gazu, zmiana taryf, omawianie faktur i zmian warunków usług.
Wymagania
Bardzo dobra znajomość j. niemieckiego w mowie i piśmie (B2+)
Otwartość i doskonałe umiejętności komunikacyjne
Łatwość w podejmowaniu decyzji
Płynność w obsłudze komputera
Mile widziane
Doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem
Oferujemy
Praca w przyjaznym, międzynarodowym środowisku
Tryb pracy: najnowocześniejszy biurowiec w samym sercu Szczecina lub home office - wybór należy do Ciebie!
Prywatna opieka medyczna
Benefity: vouchery na zakupy, darmowe aktywności sportowe i wiele innych
Ubezpieczenie grupowe
Wewnętrzne szkolenia, podczas których możesz rozwinąć swoje umiejętności
Możliwość awansów w strukturach firmy poprzez rekrutacje wewnętrzne
Możliwość rozwoju umiejętności językowych
Location:
Poland, SzczecinLanguage Requirements:
German (Required)Time Type:
Full timeIf you are a California resident, by submitting your information, you acknowledge that you have read and have access to the Job Applicant Privacy Notice for California Residents