Job Title:
Specjalista ds. komunikacji z klientem i wsparcia sprzedażyJob Description
Twój zakres obowiązków
Obsługa połączeń wychodzących (audio oraz video)
Nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami
Przygotowywanie ofert dopasowanych do potrzeb klientów
Wprowadzanie danych do systemu
Nasze wymagania
Biegła znajomość języka polskiego (min. C1) w mowie i w piśmie
Orientacja na klienta
Szeroko rozwinięte umiejętności sprzedażowe
Doświadczenie w obsłudze klienta (min. 6 miesięcy)
Umiejętność aktywnego słuchania w kontakcie z klientem
Skrupulatność podczas wprowadzania danych do systemu
Umiejętność efektywnego zarządzania swoim czasem pracy
Oferujemy
Umowę o pracę na pełny etat
Wynagrodzenie podstawowe + bonus
Praca od poniedziałku do piątku (9:00 – 20:00) w systemie zmianowym oraz w niektóre soboty (11:00 – 17:00)
Kompleksowe szkolenie
Pracę w komfortowym biurze w centrum Lublina
Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna LuxMed, kafeteria MyBenefit, ubezpieczenie na życie)
Program Talent Development (realne awanse i szybka ścieżka rozwoju dla najlepszych)
Location:
Poland, LublinLanguage Requirements:
Polish (Required)Time Type:
Full timeIf you are a California resident, by submitting your information, you acknowledge that you have read and have access to the Job Applicant Privacy Notice for California Residents