Specjalista ds. obsługi klienta (E-commerce) - Concentrix Poland
Aplikuj zewnętrznie

Specjalista ds. obsługi klienta (E-commerce)

Opublikowane 06.08.2024 | Wygasa 05.11.2024

Opis stanowiska

Job Title:

Specjalista ds. obsługi klienta (E-commerce)

Job Description

Twój zakres obowiązków

  • Obsługa klientów niemieckojęzycznych poprzez czat oraz mail

  • Udzielanie informacji dotyczących statusów zamówień oraz dostaw

  • Rozwiązywanie problemów i reklamacji klientów

  • Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta

  • Współpraca z innymi działami firmy w celu rozwiązania problemów klientów

  • Przegląd zgłoszonych problemów w uzgodnionym czasie realizacji i standardach jakości

  • Zachowanie profesjonalizmu i pozytywnego podejścia w kontakcie z klientem

Nasze wymagania

  • Znajomość języka niemieckiego na poziomie B2/C1

  • Język angielski na poziomie komunikatywnym w celu komunikacji wewnętrznej oraz obsługi systemów

  • Doskonałe umiejętności interpersonalne i wielozadaniowość

  • Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta lub w pracy o podobnym charakterze mile widziane

  • Umiejętność pracy samodzielnej jak i w zespole

  • Motywacja i chęć do pracy oraz do nauki

  • Doskonała umiejętność obsługi komputera oraz MS Office

Location:

POL Katowice - Global Office Park-Bldg C Flrs 2 & 3

Language Requirements:

German (Required)

Time Type:

Full time

If you are a California resident, by submitting your information, you acknowledge that you have read and have access to the Job Applicant Privacy Notice for California Residents

Concentrix Poland

Concentrix Poland

98 aktywne reklamy

1.75

4 opinie

Szanse dla kariery

Wynagrodzenie

Czas biurowy vs. czas wolny

Zarządzanie

Procedury i wartości

Kryteria pracy

Rodzaj pracy Pełny etat
Miasta Katowice, Poland