Job Title:
Specjalista ds. obsługi klienta w języku polskim i angielskimJob Description
- Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących oraz skrzynki mailowej
- Obsługa Klientów polskojęzycznych i angielskojęzycznych
- Wprowadzanie danych do systemu
- Znajomość języka polskiego w stopniu biegłym (C1)
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (min. B2)
- Dyspozycyjność do pracy na pół etatu w godzinach nocnych w tygodniu roboczym lub w soboty i niedziele (09:00-17:00)
- Umiejętność obsługi systemu operacyjnego Windows i pakietu MS Office
- Komunikatywność i nastawienie na pracę z ludźmi
- Wysoka kultura osobista i orientacja na potrzeby klienta
- Operatywność, dobra organizacja i wysoki poziom motywacji do pracy
- Stabilne zatrudnienie - umowa o pracę na pół etatu (80 godzin / m-c) od samego początku współpracy
- Obsługujemy naszych Klientów 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, głównie w porach nocnych - zatem możesz połączyć pracę z innymi obowiązkami
- Pracę w pełni zdalną
- Dodatek za pracę nocną
- Bogaty pakiet socjalny (kafeteria MyBenefit, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe)
- Szkolenie przygotowujące do pracy
- Wiele wyzwań i ambitnych zadań
- Ciekawa praca w dynamicznie rozwijającej się, dużej międzynarodowej firmie
- Realna możliwość rozwoju i awansu w strukturach firmy
Location:
Poland, LublinLanguage Requirements:
English (Required), Polish (Required)Time Type:
Part timeIf you are a California resident, by submitting your information, you acknowledge that you have read and have access to the Job Applicant Privacy Notice for California Residents