Specjalista ds. obsługi klienta w języku polskim i angielskim - Concentrix Poland
Aplikuj zewnętrznie

Specjalista ds. obsługi klienta w języku polskim i angielskim

Opublikowane 06.08.2024 | Wygasa 05.11.2024

Opis stanowiska

Job Title:

Specjalista ds. obsługi klienta w języku polskim i angielskim

Job Description

Twój zakres obowiązków

  • Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących, maili oraz czatów

  • Obsługa Klientów polskojęzycznych i angielskojęzycznych

  • Wprowadzanie danych do systemu

  • Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń

  • Rozpoznawanie potrzeb klientów

  • Zaangażowanie w wysoką jakość obsługi

Nasze wymagania

  • Znajomość języka polskiego w stopniu biegłym (C1) oraz języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (min. B1)

  • Umiejętność obsługi systemu operacyjnego Windows i pakietu MS Office

  • Komunikatywność i nastawienie na pracę z ludźmi

  • Wysoka kultura osobista i orientacja na potrzeby klienta

  • Zaangażowanie i motywacja do pracy – wtedy wiele uda nam się wypracować wspólnie! 😊

To oferujemy

  • Dogodny dla Ciebie grafik godzin pracy (pracujemy w systemie zmianowym od poniedziałku do niedzieli w godzinach 07:00-23:30)

  • Szkolenie przygotowujące do pracy

  • Wiele wyzwań i ambitnych zadań

  • Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się, dużej międzynarodowej firmie

Location:

Poland, Lublin

Language Requirements:

English (Required), Polish (Required)

Time Type:

Full time

If you are a California resident, by submitting your information, you acknowledge that you have read and have access to the Job Applicant Privacy Notice for California Residents

Concentrix Poland

Concentrix Poland

98 aktywne reklamy

1.75

4 opinie

Szanse dla kariery

Wynagrodzenie

Czas biurowy vs. czas wolny

Zarządzanie

Procedury i wartości

Kryteria pracy

Rodzaj pracy Pełny etat
Miasta Lublin, Poland