Job Title:
Specjalista ds. technicznego wsparcia klientaJob Description
Twój zakres obowiązków
Obsługa połączeń przychodzących, maili oraz czatów
Obsługa klientów polskojęzycznych
Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych
Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych
Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń
Telefoniczne rozpoznawanie potrzeb klientów
Współpraca z innymi poziomami wsparcia technicznego
i inżynierami serwisuZaangażowanie w wysoką jakość obsługi
Nasze wymagania
Znajomość języka polskiego w stopniu biegłym (min. C1)
Umiejętność obsługi systemu operacyjnego Windows i pakietu MS Office
Komunikatywność i nastawienie na pracę z ludźmi
Wysoka kultura osobista i orientacja na potrzeby klienta
Zainteresowanie nowymi technologiami
Znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym
Zaangażowanie i motywacja do pracy – wtedy wiele uda nam się wypracować wspólnie! 😊
Oferujemy
Dogodny dla Ciebie grafik godzin pracy - pracujemy w systemie zmianowym od poniedziałku do soboty (w godzinach 08:00-20:00 od poniedziałku do piątku, 09:00-17:00 w soboty)
Szkolenie przygotowujące do pracy
Wiele wyzwań i ambitnych zadań
Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się, dużej międzynarodowej firmie
Location:
Poland, LublinLanguage Requirements:
Polish (Required)Time Type:
Full timeIf you are a California resident, by submitting your information, you acknowledge that you have read and have access to the Job Applicant Privacy Notice for California Residents