Job Title:
Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem niemieckimJob Description
Twój zakres obowiązków
- Udzielanie pomocy klientom, wspieranie ich w pytaniach związanych z branżą automotive (samochody elektryczne) za pośrednictwem: połączeń przychodzących
Nasze wymagania
- Znajomość języka niemieckiego na poziomie C1
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B1+, B2 (szkolenie wprowadzające odbywa się w jęz.angielskim)
- Umiejętność obsługi systemu operacyjnego Windows oraz pakietu MS Office
- Otwartość w relacjach z klientami, również w aspekcie aktywnej sprzedaży
- Komunikatywność i nastawienie na pracę z ludźmi
- Wysoka kultura osobista i orientacja na klienta
- Zaangażowanie i motywacja do pracy - razem możemy osiągnąć więcej!
- Dyspozycyjność do pracy z biura (Lublin, dzielnica Czechów)
Mile widziane
- Doświadczenie na podobnym stanowisku - 1 rok
To oferujemy
- Stabilne zatrudnienie - umowę o pracę na pełen etat już od pierwszego dnia współpracy
- Możliwość pracy zdalnej po okresie próbnym
- Dogodny dla Ciebie grafik godzin pracy – pracujemy w systemie zmianowym
- Bogaty pakiet socjalny (kafeteria MyBenefit, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)
- Szkolenie w pełni przygotowujące Cię do wykonywania pracy
- Wiele wyzwań i ambitnych zadań
- Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się, dużej międzynarodowej firmie
Location:
Poland, LublinLanguage Requirements:
English (Required), German (Required)Time Type:
If you are a California resident, by submitting your information, you acknowledge that you have read and have access to the Job Applicant Privacy Notice for California Residents