Job Title:
Specjalista ds.obsługi klienta w języku niemieckimJob Description
Twój zakres obowiązków
· Udzielanie pomocy klientom, wspieranie ich w pytaniach związanych z branzą turystyczną za pośrednictwem połączeń przychodzących
· Odpowiadanie na podstawowe problemy użytkowników
· Rezerwacja wycieczek
Nasze wymagania
· Znajomość języka niemieckiego na poziomie B2 (komunikatywna znajomość j. angielskiego będzie dodatkowym atutem)
· Umiejętność obsługi systemu operacyjnego Windows oraz pakietu MS Office
· Otwartość w relacjach z klientami
· Komunikatywność i nastawienie na pracę z ludźmi
· Wysoka kultura osobista i orientacja na klienta
· Zaangażowanie i motywacja do pracy - razem możemy osiągnąć więcej!
To oferujemy
· Stabilne zatrudnienie - umowę o pracę na pełen etat już od pierwszego dnia współpracy!
· Praca w godz. 9.00-17.30 – 100% zdalnie!
· Bogaty pakiet socjalny (kafeteria MyBenefit, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)
· Szkolenie w pełni przygotowujące Cię do wykonywania pracy
· Wiele wyzwań i ambitnych zadań
· Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się, dużej międzynarodowej firmie
Location:
Poland, LublinLanguage Requirements:
German (Required)Time Type:
Full timeIf you are a California resident, by submitting your information, you acknowledge that you have read and have access to the Job Applicant Privacy Notice for California Residents